sobota, 29 marca 2014

Coś nagłego, meczowego !

Dzisiaj a raczej już wczoraj bo późna godzina 
mnie zastała wpadł już wpis ale mam nagły przebłysk 
i nie ukrywam muszę się nim podzielić;)

Post w sumie totalnie urwany z choinki 
a do świąt jeszcze daleko...
 A to za sprawą odprysku jakiego nabawiłam się na treningu...
 Musiałam się pozbyć miętki z paznokci i pojawiło się pytanie
co by tu zmalować?
Akurat tak się składa że gram jutro arcy ważny mecz
 i pomyślałam sobie: a może coś w kolorach mojego zespołu?
 Szybki bieg po lakiery i oto jest!

Tym razem lakierów opisywać nie będę,
 napiszę o nich ale może innym razem :)

Mam nadzieję że moje GOLDENOWE SELECTIVY 
nie obrażą się na mnie...:)


Więc zapraszam na moje meczowe zdobienie!



nie ciężko się domyślić jakiego koloru są stroje:)


dlaczego 13? bo właśnie z takim numerem gram, 
z "pechową" 13


Do zdobienie użyłam następujących lakierów:
1. czarny lakier FLORMAR 313 Black Minimalism
2. pomarańczowy lakier SENSIQUE 155
3. biały lakier KONAD R7 White Solid
4. lakier bezbarwny o efekcie matu
 FLORMAR MATIFYING TOP COAT 808



 FLORMAR 313 Black Minimalism



 SENSIQUE 155


                     

KONAD R7 White Solid   


 

                                   FLORMAR MATIFYING TOP COAT 808



FANTASTYCZNA 4:)





I jakie wrażenie po takim "sportowym" zdobieniu ? 
Mam nadzieję, że przyniesie szczęście !
Wszystkie trzymane kciuki mile widziane :)

See U soon!

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawienie każdego komentarza niezależnie czy będzie z pochwałami czy też z krytyką, krytyka zawsze może być konstruktywna i dać w przyszłości mnóstwo pozytywnych efektów. Wiem, że jeszcze wiele nauki przede mną i nic mnie bardziej nie mobilizuje i motywuje do działania jak świadomość tego, że zrobiłam coś co Wam się podoba:) jeszcze raz bardzo dziękuję:)