wtorek, 25 marca 2014

No to jestem... :)

Hmmmm... jakby zacząć? 

Nie sądziłam, że będzie to takie trudne... 


Jestem Angelika :) już coś wiadomo:) po wielu namowach i truciach moich znajomych i najbliższych w końcu się spięłam i postanowiłam a raczej spróbuje założyć bloga o pazurkach głównie ale i nie tylko, zależy jakie cudo kosmetyczne mi wpadnie w ręce:)


Będę się starała pisać konkretnie i na temat, nigdy wcześniej tego nie robiłam więc każdy komentarz z ochrzanem bądź radą jest mile widziany. No może te z ochrzanem mniej :P

Za kilka godzin pojawi się pierwsza recenzja lakieru widziana moim okiem:)


Na początek postanowiłam zaprezentować lakiery (wszystkim znanej)
 firmy GOLDEN ROSE a mianowicie z kolekcji SELECTIVE.




oto fantastyczna 4:)  od lewej:


  • GR Selective  PINK FLAMINGO 21
  • GR Selective 57
  • GR Selective 58
  • GR Selective 61

Zdjęcia nie są póki co suupeer niestety ale postaram się to poprawić z biegiem czasu (oby jak najszybciej) 

Więcej o lakierach wyżej niebawem !:)


See U soon!

3 komentarze:

  1. Powodzenia :) czekam na kolejne posty :)

    Uwielbiam GR, ale z tej serii jeszcze nic nie mam - pora to zmienić :)

    Miłego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Kochana(chociaż nie powinnam chyba żeby nie zapeszać)!
    U mnie z GR jest podobnie dlatego jak tylko przechodzę obok wysepki czy sklepu odruchowo i nałgowo muszę coś kupić. Także postów z nimi w roli głównej będzie sporo więc zapraszam; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie każdego komentarza niezależnie czy będzie z pochwałami czy też z krytyką, krytyka zawsze może być konstruktywna i dać w przyszłości mnóstwo pozytywnych efektów. Wiem, że jeszcze wiele nauki przede mną i nic mnie bardziej nie mobilizuje i motywuje do działania jak świadomość tego, że zrobiłam coś co Wam się podoba:) jeszcze raz bardzo dziękuję:)