środa, 26 marca 2014

Pierwsze koty za płoty :)



Cały dzień się zbieram żeby wstawić posta ale cały czas ktoś coś ode mnie chce i zebrać się nie mogłam...

Na pierwszy ogień wybrałam lakier:
 GOLDEN ROSE z serii SELECTIVE PINK FLAMINGO 21.

Jest to lakier w odcieniu różu w ciekawej buteleczce (charakterystycznej dla tej serii) z czarną zakrętką o pojemności 16 ml.
cena lakieru to 6,90 zł

Muszę przyznać, że ten kolor przypadł mi do gustu co jest nieco dziwne bo osobiście nie przepadam za różowym czy czerwonym lakierem na paznokciach, wydają mi się dość oklepane... Może przez to że kiedyś często występowały
 u mnie na pazurkach, stąd ten przesyt. Mniejsza rozgadałam się, do sedna :)


* ta-dam jest i on *

KOLOR- jak już pisałam lakier w odcieniu różu,
 moim zdaniem wyrazistego różu 
o kremowym wykończeniu( może dlatego przypadł mi do gustu) 






KONSYSTENCJA- lakier bardzo rzadki co jest mocno upierdliwe 
przy malowaniu 
w pobliżu skórek, musimy uważać żeby się nie umazać. 
Po prostu może spłynąć sama przetestowałam na sobie 


NAKŁADANIE- w buteleczce znajduje się wąski pędzelek 
o średniej długości, 
który bez problemu rozkłada się na paznokciu


    


KRYCIE - lakier kryje dokładnie przy 2 grubszych
 lub 3 standardowych warstwach. 
Jest to prawdopodobnie spowodowanie jego konsystencją.
 Ja nakładając 2 warstwy i próbie robieniu zdjęć
 widziałam u siebie prześwity więc szybko poleciała dokładka
 i na zdjęciach widoczne będą 3 warstwy. 


WYSYCHANIE- po mimo ilości warstw jakie musimy nałożyć lakier  wysycha 
w miarę szybko (zależy kto jakie warstwy nakłada:P) 
Specem w tej dziedzinie jest moja mamuśka dla której 
nawet momentalnie wysychający lakier schnie za długo 
więc ten by u niej nie przeszedł:) 
Moim zdaniem jak już mówiłam czas jest optymalny.


A tak na pazurkach :








Reasumując...

Osobiście po mimo kilku w sumie niewielkich skaz lubię ten
 lakier i na pewno nie 
odstawię go w kąt żeby ślad po nim zaginął.
Fajnie prezentuje się na pazurkach 
dla wszystkich  fanek różu mogę na pewno go polecić:) 
Generalnie jestem na tak :)
Lakieru można szukać bezpośrednio 
na stronie sklepu -> KLIK <-
lub na wysepkach GR


A jak wam się podoba ten PINKOWO FLAMINGOWY róż? 
Przypadł do gustu czy raczej nie bardzo ?
Będę wdzięczna ze wszystkie komentarze:)

Póki co....

See U soon!:) 









1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawienie każdego komentarza niezależnie czy będzie z pochwałami czy też z krytyką, krytyka zawsze może być konstruktywna i dać w przyszłości mnóstwo pozytywnych efektów. Wiem, że jeszcze wiele nauki przede mną i nic mnie bardziej nie mobilizuje i motywuje do działania jak świadomość tego, że zrobiłam coś co Wam się podoba:) jeszcze raz bardzo dziękuję:)