środa, 30 kwietnia 2014

WYGRAJ ZIELONY KUFEREK by B FOR BEAUTIFUL NAILS

Dzisiejszy post nie będzie zawierał żadnej recenzji ani zdobień ani nic z tych bajerów, wybaczcie mi ale jestem totalnie chora... 
Angina zagościła u mnie na dobre... 
Gardło boli mnie na tyle,że nie mogę mówić,
 co pozostałej części mojej rodziny sprawia wielką radość:P
 Ciekawe czemu...?;)

Dzisiaj chciałam powiedzieć Wam, że biorę udział w konkursie organizowanym przez: B for Beautiful Nails ( uwielbiam totalnie jej blog także zapraszam Wszystkie jeżeli jeszcze go nie widziałyście >TUTAJ<).

Natomiast sponsorami nagród są:
1. firma CZTERY PORY ROKU
2. firma GLITTER POLSKA


Osobiście jeszcze nigdy nie wygrałam żadnej nagrody, było to spowodowane faktem, że wychodziłam z założenia "i tak się nie uda".... 
Ale stwierdziłam a nóż widelec się uda;)
(szkoda, że obudziłam się z tym tak późno )
Może tym razem:)
B. mam nadzieję że to przeczytasz bo udostępniłam link jeszcze > TUTAJ < o czym zapomniałam napisać w formularzu zgłoszeniowym:)






See U soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie każdego komentarza niezależnie czy będzie z pochwałami czy też z krytyką, krytyka zawsze może być konstruktywna i dać w przyszłości mnóstwo pozytywnych efektów. Wiem, że jeszcze wiele nauki przede mną i nic mnie bardziej nie mobilizuje i motywuje do działania jak świadomość tego, że zrobiłam coś co Wam się podoba:) jeszcze raz bardzo dziękuję:)