poniedziałek, 2 czerwca 2014

SZYBKO, SŁODKO I Z KROPKĄ !

Dawno mnie tu nie było niestety... 
Mam nadzieję, że wybaczycie mi to zaniedbanie bloga ale tyle się działo, 
że na prawdę nie miałam czasu usiąść na spokojnie 
do komputera i wstawić czegokolwiek...
Poza tym ostatnio brałam udział w rozgrywkach streetball-owych
 i moje paznokcie nie dość, że uległy totalnym uszkodzeniom to jeszcze musiałam je skrócić na 
hmm chyba bardziej niż krótko...

Dość o tym, pora na przyjemniejsze:) zanim skróciłam paznokcie 
udało mi się jeszcze cyknąć kilka fotek.
Dzisiaj zapraszam Was na dziewczęcy i słodki mani z udziałem dwóch lakierów
 a raczej trzech z wliczeniem topu. Wzorek bardzo prosty i szybki do zrobienia. 
Recenzje tych lakierów przedstawię Wam innym razem a tymczasem 
ZAPRASZAM NA ZDJĘCIA!





Lakiery których użyłam do mani to:
1. GOLDEN ROSE COLOR EXPERT #22
2. CATRICE COSMETICE #39 Back To The Routes
3. SALLY HANSEN INSTA DRI top coat
 (nie mam póki co zdjęć topu ale uzupełnię w miarę możliwości szybko)
4. SONDA od ESSENCE
5. pędzelek firmy nieznanej




Reasumując

Dzisiejszy wzorek pewnie już nie raz przewijał się w internecie ale nie sugerowałam się żadnym zdjęciem przy jego wykonywaniu. 
Jak już wspominałam jest łatwy i szybki do zrobienia.
Do wykonania kropek wcale nie musimy używać sondy może być to 
wykałaczka czy też kuleczka od spinacza do włosów.
Metod do wykonania jest wiele wybierzcie dla siebie najbardziej przystępną i najwygodniejszą:)
Osobiście mi zdobienie bardzo przypadło do gustu 
jest nie owijając w bawełnę  słodkie i typowo dziewczęce:)

A Wy co myślicie na takie słodkie kropy ?
Ja od czasu do czasu lubię ponosić coś słodkiego:)

See U soon!




2 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawienie każdego komentarza niezależnie czy będzie z pochwałami czy też z krytyką, krytyka zawsze może być konstruktywna i dać w przyszłości mnóstwo pozytywnych efektów. Wiem, że jeszcze wiele nauki przede mną i nic mnie bardziej nie mobilizuje i motywuje do działania jak świadomość tego, że zrobiłam coś co Wam się podoba:) jeszcze raz bardzo dziękuję:)